دلم پاکه






♥♥ امیر تتلو♥♥

 

هوراااااااااااا   اهنگ  دلم  پاکه   5  شنبه  میاد  بیرون  اینم  حرف  عمو
 
 
 
5 شنبه ساعتِ 18 به وقتِ تهران آهنگِ " من دلم پاکه " بیرون میاد و عید رو هم پیشاپیش تبریک میگم . ایشالله که نماز روزه های همتون قبول باشه عاشقتونم

 


نظرات شما عزیزان:

نگین
ساعت18:56---16 مرداد 1392
شقایق الان یه مطلب به نام لئو گذاشتی... درمورد لئو دیگه هرچی میخوای بذاری همونجا بذار..بعد تاریخش رو مطابق اون لحظه بکن...
پاسخ:چشم


نگین
ساعت18:54---16 مرداد 1392
درس شد رفیق... الان قالبو عوض کن ببینم چی دلتو گرفته...
پاسخ:چشم بوا


نگین
ساعت18:07---16 مرداد 1392
شقایق آنننننننننننم!!
پاسخ:من وبتم
پاسخ:پس چی شد


sherkat ghol20cm
ساعت14:31---16 مرداد 1392
omad linkesho bezar mersi

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در چهار شنبه 16 مرداد 1392ساعت 13:8 توسط شقایق |



      قالب ساز آنلاین